Termeni și condiții

Site-ul magazin.anacronic.ro este administrat de Asociația Anacronic, cu sediul în Strada Cetinei nr. 18, Domnești, jud. ILFOV, înregistrată în Registrul Special cu nr. 113/21.07.2011, având atribut fiscal 28925953.

Navigarea pe Site-ul magazin.anacronic.ro, urmată de plasarea unei Comenzi echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea prezentului document Termeni și Condiții de catre orice Client.

Asociația Anacronic își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui Site, precum și Termenii și Condițiile de folosire, notificând în prealabil Clientul prin afișarea pe Site a ultimei actualizări.

Prezentul document Termeni și Condiții se aplică Comenzilor efectuate exclusiv prin intermediul Site-ului magazin.anacronic.ro, așa cum este publicat la momentul Comenzii pe Site.

 

1. DEFINIȚII CU CARACTER GENERAL

Vânzător: Asociația Anacronic, cu sediul în Str. Cetinei nr. 18, Domnești, 077090, Ilfov, înregistrată în Registrul Special cu nr. 113/21.07.2011, atribut fiscal 28925953

Client: orice persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care lansează o Comandă pe Site

Bunuri: orice produs și/sau serviciu ce urmează a fi furnizat Clientului de către Vânzător

Comandă: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client, prin care Vanzătorul este de acord să livreze Bunurile, iar Clientul este de acord să le primească și să facă plata acestora

Contract: o Comandă confirmată de Vânzător

Site: subdomeniul magazin.anacronic.ro și toate paginile care țin de acesta

Cont: ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite unui singur Client să lanseze Comenzi și să acceseze istoricul Comenzilor lansate

Membru: calitatea deținută de un utilizator al Site-ului care deține un Cont de Client

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor, așa cum sunt precizate în Comandă

 

2. CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul magazin.anacronic.ro, Clientul este de acord cu forma de comunicare (e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile. Comanda va fi compusă din următoarele documente :

a. Comanda (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice

b. Specificațiile Clientului (acolo unde este cazul)

c. Termenii și condițiile contractuale

Comenzile acceptate de magazin.anacronic.ro și care vor fi onorate sunt Comenzile trimise online, prin formularul de comandă, și Comenzile primite prin e-mail, la magazin@anacronic.ro, care conțin cel puțin următoarele date de identificare ale Clientului: nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă de email. Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Client, fără a necesita o confirmare de primire din partea Clientului. Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract. Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vânzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat.

 

3. OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

a. Să livreze produsele comandate de Client în cantitățile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea Comenzii

b. Să informeze Clientul în situația întârzierii sau imposibilității livrării produselor comandate

 

4. OBLIGAȚIILE CLIENTULUI

a. Să ia la cunoștință de prevederile Termenilor și Condițiilor generale

b. Să ofere date de identificare corecte, actuale și complete la lansarea Comenzii

c. Sa achite valoarea contractului (valoare Bunuri + valoare livrare) la primirea produselor

 

5. DREPTURI DE AUTOR

Întregul conținut al Site-ului magazin.anacronic.ro, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, imagini (statice sau dinamice), simboluri comerciale și texte, este proprietatea Asociației Anacronic și este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al Asociației Anacronic a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

 

6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Prin utilizarea Site-ului, se consideră că ați acceptat Politica de Confidențialitate a magazinului ANACRONIC. Înainte de a ne oferi date cu caracter personal (inclusiv adresa de e-mail) prin intermediul Site-ului magazin.anacronic.ro, vi se va solicita în mod expres să acceptați această politică.

Pentru vizualizarea Politicii de Confidențialitate a magazinului ANACRONIC, accesați prezentul LINK: Politica de Confidențialitate

 

7. LIVRAREA BUNURILOR

Magazinul Anacronic livrează coletele pe teritoriul României în termen de 2-10 zile prin curier rapid (FAN Courier). Costul transportului către localitățile aflate în aria de acoperire FAN Courier este de 15 lei și este suportat de Client. Click AICI pentru a vedea lista completă a localităților acoperite de FAN Courier. Pentru comenzi a căror valoare depășește 200 lei, transportul este suportat de Vânzător. Pentru comenzi și livrări internaționale sau în afara ariei de acoperire FAN Courier, vă rugăm să ne scrieți la magazin@anacronic.ro, specificând denumirea și cantitatea produselor pe care doriți să le comandați și adresa de livrare.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc.), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua legătura cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 3 zile, după care revin la expeditor.

Asociația Anacronic nu poate fi făcută răspunzătoare pentru întârzieri sau anulări ale livrărilor de Bunuri în situația în care Comenzile nu pot fi onorate din motive independente de Asociație: incendii, inundații, epidemii, greve, acte de terorism, tulburări civile sau orice alte cauze de forță majoră, cele enumerate nefiind limitative.

Asociația va include în coletul expediat către Client toate documentele necesare.

 

8. PREȚUL, PLATA ȘI FACTURAREA BUNURILOR

Prețurile aferente produselor sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. Prețul de achiziție al produselor este cel afișat pe Site în momentul emiterii Comenzii.

Pe teritoriul României, plata produselor comandate se poate efectua prin:

  • numerar la primirea coletului (Ramburs)
  • transfer bancar către:

ASOCIATIA ANACRONIC

IBAN: RO65 INGB 0000 9999 0615 7398

Banca: ING BANK

Cod SWIFT:INGBROBU

În cazul plății prin transfer bancar, expedierea coletului se va face după confirmarea plății. Asociația nu este responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar aplicat de banca Clientului și suportat de acesta.

În anumite situații, Asociația își rezervă dreptul să solicite plata prețului în avans.

Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Bunurile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform cu legislația în vigoare. Prin trimiterea Comenzii, Clientul își exprimă acordul să primească factura în format electronic, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

 

9. RETURNAREA BUNURILOR

Clientul poate solicita returnarea Bunurilor în urmatoarele situații:

  • Coletele prezintă deteriorari severe;
  • Bunurile au fost livrate/facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsele nu mai sunt pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu produse de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produselor înlocuitoare. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Client.
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;

Clientul are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Înainte de expirarea perioadei de returnare (14 zile), Clientul trebuie să informeze Asociația cu privire la decizia sa de returnare trimițând un e-mail la magazin@anacronic.ro.

De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalitati și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului, iar Clientul este obligat să nu desigileze produsele.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Client în cel mult 14 de zile de la retur.

În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului și împreună cu toate documentele care l-au însoțit.

 

10. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra Bunurilor/Produselor va fi transferată la momentul efectuării plății de către Client, în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier). Curierul nu este autorizat de catre Vânzător să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora. Dacă după transferul proprietății Clientul constată diferențe între Comandă (factura) și conținutul coletului, acesta va notifica în scris Vânzătorul în termen de maxim 3 zile.

 

11. FORȚA MAJORĂ

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

 

12. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Asociația Anacronic și Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.